4.1-TKY TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ EĞİTİMİ
Eğitimin Adı : Toplam Kalite Yönetimi Eğitimi
Eğitimin Süresi : 2 Gün
Eğitimin Hedefi : Toplam Kalite Yönetimi ile ilgili temel bilgilerin verilmesi.
Eğitim Programının Kapsamı
Ø Toplam Kalite Yönetimi ve Uygulanmasından Beklenen Yararlar
Ø Kuruluşun Gelecekte Ulaşmak İstediği Hedef, Vizyon, Misyon ve Değerler
Ø Müşteri Odaklı Çalışmak için Sağlanması Gereken Koşullar
Ø Sürekli Gelişme Kavramının Ölçülmesi
Ø AR-GE’nin Yapısı
Ø Kaizen Modelinin Uygulanışı
Ø Çalışanların Katılımı
Ø Toplam Kalite Yönetimi Hangi Kuruluşlarda Uygulanabilir?
Ø Kalite Çemberleri
Ø Toplantılar Olağan Olarak Ne Kadar Sürer ve Hangi Sıklıkla Düzenlenir?
Ø Bir Toplantıda Neler Yapılır? Üyeler Soruna Nasıl Yaklaşmalıdır?
Ø Sistem Nasıl Çalışır?
Ø Üyeler Uzmanların Hizmetlerinden Nasıl Yararlanır?
Ø Yürütme Komitesinin Görevleri Nelerdir? Yürütme Komitesinde Kimler Bulunmalıdır?
Ø Rehber Kimdir? Ve İşlevi Nedir?
Ø İş İle Grup Etkinlikleri arasında bir İlişki Var mıdır?
Ø Üyelerin Seçtiği Sorun Alanları Nelerdir?
Ø Sorun Önlemeye Yönelik Yaklaşım ve Güvenlik Konuları
Ø Ölçmeye, Bilgiye, İstatistiğe Dayalı Yaklaşım
Ø Önerilerin Uygulanması
Ø Sonuç Değerlendirmeleri Nasıl Yapılır?
Ø Yönetime Sunuş Şekli Nedir? Ne Amaçla ve Hangi Aralıklarla Yapılır? Niçin Önemlidir?
Ø Nasıl Bir Eğitim Programı? Ne Zaman ve Hangi Konularda Eğitim?
Ø Eğitimin Değerlendirilmesi
Ø Sertifikaların Verilmesi
Ø Kapanış