TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ DANIŞMANLIĞI
1-Amaç : Bu danışmanlık hizmeti; KADEM LTD. ŞTİ. ile Danışmanlık talep eden kuruluşlarda Toplam Kalite Yönetimi Sisteminin kurulması, eğitim verilmesi ve kalite sisteminin uygulanması amacıyla verilir.
2-Kapsam : Kuruluşun belgelendirme kapsamı ve belgelendirmenin yapılacağı adres belirlenir. Tüm eğitim ve danışmanlıklar Kuruluş’un merkezinde Kadem uzmanlarınca verilir. Karşılıklı sorumluluklar belirlenir
3- Süre : KADEM, protokol tarihinden itibaren taahhüt edilen süre içinde Kuruluşta Toplam Kalite Yönetiminin kurulmasını ve Talep edilen Belgelendirme kuruluşuna müracaatını sağlamış olacaktır. Proje süresi belirlenir. KADEM ’in sorumluluğu; Kuruluş, TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ(TKY) belgesini alıncaya ve proje tamamlanıncaya kadar devam eder.
4-FAALİYETLER :Kuruluş’ta TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ’nin kurulması ve uygulanması :
A-Danışmanlık Hizmetinde Prensiplerimiz:
ü Danışmanlık hizmetlerimiz KADEM Yönetim Sistemi doğrultusunda verilir.
ü Kuruluşlarda mevcut işler aksatılmamaya gayret edilir.
ü Kuruluşunuza uygun TOPLAM KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ kurulur.
ü Tespit edilen eksiklikler giderilir.
ü Uygun zamanda tetkik ve kontroller gerçekleştirilir.
ü Kalite Yönetim Sistemi, personel, makina-teçhizat, vs... ile ilgili olabilecek problemlere çözümler önerilir.
ü Kalibrasyon yaptırılan/yaptırılacak kuruluşların gözden geçirilerek firmaya rehberlik hizmetleri verilir. Sözleşmede belirlenen faaliyet planına uyulur.
B-Yapılacak Faaliyetler:
1- Kuruluşta mevcut durum tespiti yapılır, organizasyonunun düzenlenir.
2- Kuruluş personelinin görev, yetki ve sorumlulukları belirlenir
3- Kuruluş kalite politikası ve Kuruluş kalite hedefleri tespit edilir, yayınlanır ve duyurulur.
4- Kuruluş dokümantasyonu belirlenir ve görev dağılımı yapılır.
5- Kuruluş kalite el kitabının hazırlanır. Düzenlenen prosedürlere göre “Kuruluş Kalite El Kitabı” hazırlanarak uygulamaya konulur.
6- Çizelge, form, tablo..vs. Gibi destek dokümanlar hazırlanır.
7- Kalite kayıtlarının tutulması denetlenir. Birimlerde tutulan kalite kayıtları ve veriler toplanarak analiz edilerek, düzeltici ve önleyici faaliyet amacıyla kullanılması sağlanacaktır.
8- Sözleşme kapsamındaki eğitimler verilir.
9- İç tetkik ve takip tetkiklerinin gerçekleştirilir.
10- Kalibrasyon ve ölçüm belirsizliği hesaplamaları yapılır.
11-Düzeltici ve önleyici faaliyetler gerçekleştirilir.
12-Yönetimin gözden geçirmesi Prosedürüne uygun toplantı düzenlenerek sistem gözden geçirilir, tespit edilen eksiklikler düzeltici faaliyetlerle giderilir.
13-Belgelendirme kuruluşuna müracaat yapılır.
3. İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİMLERİ | ||
3.1 | İKY | İnsan Kaynakları Yönetimi Eğitimi |
3.2 | EEE | Eğiticilerin Eğitimi |
3.3 | TÇL | Takım Çalışması ve Liderlik Eğitimi |
3.4 | İLT | İletişim Becerileri Eğitimi |
3.5 | PÇT | Problem Çözme Teknikleri Eğitimi |
3.6 | MTE | Motivasyon Teknikleri Eğitimi |
3.7 | EST | Etkili Sunuş Teknikleri Eğitimi |
3.8 | İKE | İnsan ve Kalite Eğitimi |
4. GENEL YÖNETİM EĞİTİMLERİ | ||
4.1 | TKY | Toplam Kalite Eğitimi |
4.2 | SİY | Sürekli iyileştirme Eğitimi |
4.3 | KKE | Kurumsal Kültür Eğitimi |
4.4 | DYE | Değişim Yönetimi Eğitimi |
4.5 | TYE | Toplantı Yönetimi Eğitimi |
4.6 | ZYE | Zaman Yönetimi Eğitimi |
4.7 | SPE | Stratejik Planlama Eğitimi |
4.8 | HSK | Hizmet Sektöründe Kalite Eğitimi |
4.9 | GNL | Çalışanlara Yönelik Bilgilendirme ve Bilinçlendirme Eğitimleri |
4.10 | KÇE | Kalite Çemberleri Eğitimi |
Talep halinde Eğitim Listemizdeki diğer eğitimler de verilmektedir.
Sami ÖZTÜRK
Yönetim Danışmanı